Torsdag 15/5 2008

Ida messa just o fråga om jag skulle med på Oscars ikväll. Hade ju inte tänkt det då, men blev en aningen sugen när hon fråga o Janne jobbar ju ändå, så det blir nog att jag åker till stan! Har försökt ragga skjuss, men ingen som vill eller kan så jag får gott åka bussen in 20,07:(

Idag har jag vi haft eximinationen på artikel granskningen. Kändes som det gick bra! Inte ett dugg nervös o det var väl det bästa av allt!
Känner mej smått hängig idag igen. Jag tror jag vet vad  det beror på, antagligen för min saknad e så oändligt stor!;(
Ska bli kul o få göra nå skoj ikväll...

Igår var ju Mia här så vi gjorde klart allt till idag. Gick kanoners, var klar redan kl 12 så sen tog jag ledigt resten av dagen!
Var ju till tandläkaren igår, verkar inte som dom får någon ordning på min tand. Hon öppnade upp den igen o det gjorde som vanligt lika ont:( Kommer sluta med att jag får dra den *rädd*.
På kvällen var det veckans höjdpunkt... Barnmorskorna! Jag hoppas jag kommer bli en lika gullig barmorska som hon den mörka som e med i programmet! Tror ni jag skulle passa o bli det?!

Shit vilken bamse råtta oscar (min katt) tog igår, fick tusan en chock över att en katt tar sånna bamsingar. Sätter ut en bild bara för att! Äcklig sak!

Nu ska jag slänga mej i duschen, vet bara inte SOM VANLIGT vad jag ska ha på mej! Känns som jag blitt en tjockis igen!

kramelikramkram// Sarah






                                             

                                                        image33


  <------- Kolla in gaddarna *bläää                    

                                                                                                                                                                                           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0