Tisdag 20/5 2008

Go kväll!

I dag har vi vart tillsammans i 3 år och 10 månader & förlovade i 2 år och 10 månader:)

Fy vad jag har drömt mycket inatt! Både bra o hemska drömmar. Så synd att dom bra drömmarna aldrig kan vara sanna när man vaknar, men tur är väl  att drömmarna som e hemska inte e sanna!
Drömde att mitt älskade gudbarn klättrade upp på en stege som var jätte hög. Stegen rasade o N föll som ett litet asplöv. När han ramlade i backen låg han helt stilla o sa inte ett knyst... Jag var helt förtvivlad i drömmen, jag vaknade av att sängen bredvid mej var tom, då jag trodde att janne inte hunnit hem från sitt jobb. Han slutade 00.20 o jag vaknade 02.10 med gråten i halsen, och det blev inte bättre av att ena sidan på sängen var tom! Vart helt övertygad om att han kört åt helvete! Skakandes av panik ringde jag... Då sitter han nere i vardagsrummet o varvar ner efter sitt arbetspass! Gråtandes sa jag att han var tvungen o komma upp. Fy vad rädd jag var! Tog länge innan jag somnade igen! En massa tankar som hela tiden flög genom mitt huvud...Tur att detta bara var en dröm! En hemsk sådan:(

Nu har vi iallafall gjort klart bakgrunden o kommit en bra bit påväg på resultatet. Det tänkte vi skriva klart imorron osså de andra på torsdag. Vi sak sitta hemma hos Mia då! Det e så himla skönt att slippa åka in till stan o kunna sitta hemma o plugga! På fredag ska vi inte plugga något. Mia ska uträtta en massa o jag blev inringd av min syster som ville att jag skulle hjälpa henne i salongen. Så på fredag ska Sarah leka frissa;). Näedå, blir nog mest o skölja o pensla lite! Klippa får hon allt göra... haha.

Fick ett ryck nu ikväll o gjorde om lite i vardagsrummet. Kände att jag behövde göra en förändring någonstans, så det fick bli där! Har även tvättat o pysslat på lite. Känns så skönt nu när det e lite lugnare med skolan o hinna göra lite sånna saker oxå än o hela tiden sitta med böckerna.


 Jag har ett så stort tomrum i mej, jag vill ju fylla upp det men känner att jag inte kan de riktigt än. Det känns verkligen att det är något som fattas i mitt liv! Saknaden är så enorm stor....




                  
                                                                                                                 


                 
                 Mitt älskade gudbarn...
                                                                                                                                                                        image36

                   



                     Lite förändring...
image38


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0