Tisdag 13/5 2008

 Idag fick vi  igen  tentorna i farmakologi och mikrobiologi, terminens sista tentor.
Har vart lite nervös över hur det skulle ha gått, speciellt med farmakologin.
Men jag klarade båda:) *super glad*.
Så nu har jag inga mer tentor eller omtentor denna termin!
"Bara" eximonationen på torsdag när vi ska redovisa vår granskning av artikel osså skriva en rapport som ska vara inne om två veckor tror jag det är. Osså är det opposition på dessa....
Men som sagt inga fler tentor denna termin!! Det känns så himla overkligt, att JAG har klarat den första terminen!
Tack alla ni som gav mej den peppningen jag fick och som gjorde att jag inte hoppade av! Ni vet vilka ni är! Var ju riktigt, riktigt nära där ett tag att jag hoppade av. Många tårar som föll för mina kinder och sömnlösa nätter över tankar hur jag skulle göra. Fortsätta eller inte?! Tack gode gud att jag inte gjorde det, hoppade av altså *skratt*...

I morgon ska jag o Mia sitta här hemma hos mej o göra klart granskningen av artikeln. Vi renskrev det mesta idag, men ska göra lite fin justeringar. Hon kommer redan klockan 7, så det e dax o krypa till kojjs snart.
Ska även till tandläkaren imorgon, hoppas nu bara på att dom får ordning på min tand som dom började o laborera med!

Sov så gott!

Sarah

Saknar...


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej!

Grattis till klarade tentor. Skönt att denna termin snart är avklarad, Vi har varit duktiga eller hur?
Skulle vara roligt om vi hade kunnat fira lite innan skolan slutar men det lär bli svårt att få till med tanke på att ni ska skriva klart rapporten och sen drar ju jag.

Lycka till i morgon!

Kram camilla

2008-05-14 @ 19:39:25
URL: http://camensvardag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0