Måndag 26/5 2008

God kväll...

Sitter just nu o "knapprar" på min Lap-top. Fick extra ram minnet till den idag så jag håller på o lägger in lite program o så!
Köpte ju denna för två månader sen o ångrar icke det köpet. Kommer ha mycket användning av den framöver till all rapport skrivning o så.

I fredags vart jag kanske en av de lyckligaste på jorden, min saknad behöver inte vara stor längre:), känner mej som en ny människa. Nu är jag hel igen:)

I lördags var det dans då. Susanne kom hit o käkade middag o drack vin, putte o Tomas kom hit o de skjussa upp oss på näset. En rolig kväll men lite folk.
Kl 4.20 kom min älskade sambo hem, en aningen jätte full:) haha, du e för söt hjärtat. Inte ofta han festar, men i lördags var han på 40 års kalas o hade haft så himla kul. Han tyckte de var mindre kul igår;), sjäv förvållat! Igår vart vi bjuden av min käre svärmor på morsdagsmiddag! Tack snälla du. Längtar rikitgt mycke til deras bröllop nu. är ju itne varje dag man får gå på bröllop, så det ska bli sååå kul.

Nu ska jag gå o krypa ner i sängen o läsa en stund.

Puss o kram

jag e så glad......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0