Måndag 19/5 2008

Då var helgen över då, och vad har hänt?! jo...

Fredag:

Jag o Mia bestämde oss för att sitta hemma var för sej o plugga, kolla igenom ännu en artikel. Jag hade ställt väckare på 9, men antagligen stängt av den i sömn för jag vakande att telefonen ringde kl 12! Hade världens huvudvärk trots att jag bara  hade druckit  ca tre öl dagen innan. (Var ju på Oskars o senare gick vi ner på Plaza. En trevlig kväll). Klev upp o tog två alvedon o somande om till 13.30. Mådde fortfarande tjyvens, men tvingade mej upp o satte med med artikeln.
Pappa ringde efter typ en timma, så jag följde med han till stan o hämtade mamma. Vi åkte till Aspås o lagade middag. Janne var o spelade i Laxsjö denna kväll,
Åkte hem o duschade o åkte in till stan en sväng. senare åkte jag till Putte o umgicks lite med han. Gick senare till Jenny. Det blev med andra ord en lugn dag med lite plugg och en väldigt lugn kväll. Kände mej en aningen uttråkad! Hade vart perfekt o få vara fylle- chaffe, men naturligtvis när man vill o kan så ringer ingen!

Lördag:

Åkte ner till Jenny vid 11 för o få hjälp med engelskan! Putte ringde o ville ha skjuss till stan, så vi skjussade dit han. Åkte hem till Jennys mamma o pappa o käkade lite tårta, ner till Jenny igen o fortsatte med engelskan! *blääää*. Vi gav upp o gjorde hemgjord pizza. Sen åkte jag hem o gjorde (ett tappert försök) mej fin innför kvällen eftersom det var dans på Aspåsnäset. Mickeys/Zlips som spelade!
Hade så himla roligt. Faktiskt riktigt längesedan jag hade så kul. Så nu längtar jag tills på lördag när det e dans där igen... Var hemma vid 3 o somnade gott.

Söndag:

Vaknade men lite träningsvärk i mina vader efter allt dabsande igår... Sedan blev det ännu en dag hos Jenny som hjälpte mej med Engelskan, tack snälla, snälla du! Det betydde så otroligt mycke o få din hjälp!! Vi satt iallafall heeeela dagen med den förbannade artikeln. Sen åkte vi hem o grillade med Janne. Skjussa hem Jenny vid 22, sen var det godnatt för Bergh/ Simonsson!

Idag då:

Vart på skolan hela dagen. Nu har vi äntligen börjat få lite ordning på artikeln. Började skissa lite på metod, syfte och bakgrund. Nu sitter jag o förösker leta lite bra information till bakgrunden. Den 5 Juni ska vi ha opposition mm på den. sen e det sommarlov:)
Pappa hämtade mej efter skolan, så vi åkte på Willys o handla osså bjussa han på middag, tack tack...
I morgon ska vi sitta hemma hos Mia o plugga. Skönt o slippa åka in till stan nu varje dag när vi har detta arbete.

Nu ska jag fortsätta söka lite information.
Må gott // Sarah

Saknar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0