Måndag 12/5 2008

Hej...

har just kommit hem från Kälom. Har vart på ett slags "köksredskaps-party" hemma hos min kära gudmor.
En  trevlig kväll. Var dessutom jätte längesedan jag var hem till henne! Älskar verkligen den gården. Ligger ute på landet, har stall. Det e verkligen en sån gård jag skulle vilja ha i framtiden, men dock inte i Kälom. Lite avsides ( ja, jag e mörkrädd!).

Får sån otrolig  häst längtan ibland så det kryper i kroppen på mej! Har ju trots allt hållit på med hästar i många år av mitt liv.
Men när jag e färdigutbildad, har en fast inkomst, då SKA jag ha en häst igen... Så e det bara!
Får nöja mej med mina hästar under motorhuven så länge. synd bara att dessa hästar kan användas på vintern... *skratt*

Var o läste av PPD testet idag o det visade positivt, dvs har en knöl där de sprutat in den lilla mängd med tuberkel-proteiner. Jag e aldrig vaccinerad mot TBC men har på nåt vis bildat egna antikropar mot dessa, så jag fick ingen vaccin idag! Däremot blev jag skickad på röntgen för o röntga lungorna. Men det visa att mina lungor var fina *phuuu*.

Har suttit en stund med Engelskan, men ska nu krypa ner i sängen.


Sov gott!
Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0