En bra början...

På denna helg:)

Sitter på skolan o försöker plugga lite innför tentan på fredag. Har nada motivation men har ju som inget val då!
Fick tillbaka min omvårdnadstenta idag (omtentan jag gjorde) o fick godkänt:) Haft bra flyt denna vecka, känns skönt o känns som jag e värd det!

Ikväll ska vi åka till Laxsjö på 40 års kalas... Jens syrrans gubbe fyller år så dom har ordnat en fest för han på bygdegår´n! Vet bara inte vad jag ska ha på mej SOM VANLIGT!
Kanske ska ta med en promenad ner på stan o unna mej nå fint nu när jag vart så duktig:) En klänning för 700 kanske;)

Näe nu ska jag gå upp o läsa lite igen innan jag får göra lite helg. Imorgon hinner jag inte plugga nå heller! I morgon ska jag ut på äventyr;) Berättar mer om detta sen!
Men på Söndag MÅSTE , MÅSTE jag!!

Trevlig helg gott folk!

Kram sarah


Kommentarer
Postat av: camilla

tycker det låt som en bra idé med en klänning för 700 kronor. Det är precis det som jag skulle ha gjort. Shopping är en kvinnas bäste vän.

Hoppas du får riktigt roligt på kalaset.

Kram på re

2008-04-18 @ 20:22:52
URL: http://camensvardag.blogspot.com
Postat av: Anonym

Fan vad jag saknar dig hjärtat ...!
Kram din EVIGA Freerik!!!!!!!!

2008-04-29 @ 21:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0